Iseteeninduslahendus, mis võimaldab klientidel nutikassas ilma teenindaja või müüjata ennast ise teenindada ja osta.

Iseteeninduskassad

Tänu iseteeninduskassadele väheneb aeg, mis kulub ühe toote/teenuse müümiseks, ning tänu integratsioonile majandustarkvara programmiga suureneb raamatupidamisdokumentide edastamisega seotud tegevuste efektiivsus.
Toitlustuskohas vähenevad järjekorrad tipptundidel.

Iseteeninduskassa funktsionaalsus:

  • Tooteid/teenuseid on võimalik osta neljas keeles: eesti, inglise, vene ja soome keeles;
  • Makselahendusena töötab nii tavaline kaardimakse kui ka viipe-makse;
  • Iseteeninduskassat on võimalik ehitada seina sisse (sarnaselt sularaha-automaatidele) või panna kioskina seisma nii sise- kui ka välistingimustesse;
  • Iseteeninduskassat saab ühendada ka kaaluga, mis võimaldab teil poes või lõunasöögikohas inimestel endal osta ka kaaluga müüdavat kaupa ja toite.
  • Kassasüsteemi (CompuCash) on võimalik integreerida näiteks majandustarkvara programmiga;
  • Kassasüsteemi kasutajaliides on lihtne ja töökindel;
  • Kassasüsteemi haldaja saab ise luua ja muuta müüdavate toodete nimesid ja hindu, kusjuures müüa on võimalik lisaks tavalistele piletitele ka kampaania korras soodus-pileteid.

Sööklad ja kohvikud:

  • kui teil tekivad tipptundidel või –päevadel järjekorrad, saate lisaks pakkuda iseteeninduskassat
  • iseteeninduskassat saab kenasti integreerida ka kaaluga

Muuseumid, meelelahutuskeskused ja spordiklubid

  • kui teil tekivad tipptundidel või –päevadel järjekorrad, saate lisaks pakkuda iseteeninduskioski lahendust piletite ostmiseks
  • alternatiivina pakume ka täisiseteenindulahendust, mille puhul saate kokku hoida kogu personali oma spordiklubis