Olete te mõelnud, kui palju võiksite säästa aega, hoida kokku tööjõukulusid ja teha teenindus sujuvamaks kasutades kutsungisüsteemi?
Kutsungisüsteem
Pakume kolme tüüpi kutsungisüsteeme: teenindajakutsung, kliendikutsung ja teeninduskutsung.
Teenindajakutsung
Köögi ja saali vaheliseks suhtluseks. Kokk saab anda teenindajale teate, et roog on serveerimiseks valmis. Tühjalt jooksmine, külm toit ja häälekad kellahelistamised võiksid jääda minevikku. Pakume teenindajatele stiilseid käekellasid või vööle kinnitatud pager’eid.
Kliendikutsung
Kliendile saab anda märku, et kätte on jõudnud tema kord. Võimalikud kasutusvaldkonnad on laiad.
Teeninduskutsung
Ühe nupu abil võib klient paluda arve, teisega kutsuda enda juurde ettekandja ja kolmandaga tühistada eelneva nupuvajutuse.
Teenindaja peab köögi ja saali vahet käima ainult siis, kui selleks on reaalne vajadus. Ettekandja tuleb lauda esimesel võimaluse, kui klient on avaldanud soovi lisa tellida või arvet tasuda. Klient teab täpselt, millal on tema kord lauda istuda või toidule järele minna. Ektaco pakutavate kutsungisüsteemide abil on see võimalik.
Kutsungisüsteemid pakuvad lahendust kõige tavapärasematele toitlustusettevõtte probleemidele. Nende süsteemidega on võimalik:
- muuta tööd efektiivsemaks,
- tõsta teeninduse kvaliteeti,
- hoida personali õigete ülesannete juures,
- vähendada personalikulusid ning
- loomulikult tõsta klientide rahulolu.
Sujuvalt integreeritav
Toodetega
Seotud tooted
-
-
Teeninduskutsung
Küsi pakkumistÜhe nupu abil võib klient paluda arve, teisega kutsuda enda juurde ettekandja ja kolmandaga tühistada eelneva nupuvajutuse.
Tehnilised detailidTeeninduskutsung
-
Kliendikutsung
Küsi pakkumistKliendile saab anda märku, et kätte on jõudnud tema kord. Võimalikud kasutusvaldkonnad on laiad. Sobib kasutamiseks nii toitlustuses, kui ka piletimüügis.
Tehnilised detailidKliendikutsung
-
Teenindajakutsung
Küsi pakkumistKöögi ja saali vaheliseks suhtluseks. Kokk saab anda teenindajale teate, et roog on serveerimiseks valmis. Tühjalt jooksmine, külm toit ja häälekad kellahelistamised võiksid jääda minevikku.
Tehnilised detailidTeenindajakutsung
-
-
-
Teeninduskutsung
Küsi pakkumistÜhe nupu abil võib klient paluda arve, teisega kutsuda enda juurde ettekandja ja kolmandaga tühistada eelneva nupuvajutuse.
Tehnilised detailidTeeninduskutsung
-
Kliendikutsung
Küsi pakkumistKliendile saab anda märku, et kätte on jõudnud tema kord. Võimalikud kasutusvaldkonnad on laiad. Sobib kasutamiseks nii toitlustuses, kui ka piletimüügis.
Tehnilised detailidKliendikutsung
-
Teenindajakutsung
Küsi pakkumistKöögi ja saali vaheliseks suhtluseks. Kokk saab anda teenindajale teate, et roog on serveerimiseks valmis. Tühjalt jooksmine, külm toit ja häälekad kellahelistamised võiksid jääda minevikku.
Tehnilised detailidTeenindajakutsung
-