fbpx
  • CompuCash on loodud selleks, et lihtsustada müügitegevusi, vältida rahalisi ja kaubaga seotud kadusid, hoida äritegevus kontrolli all, integreerida ettevõtte tööprotsesse ning võimaldada efektiivset kvaliteetset klienditeenindust.

    Hooldus:

    E-R: 9:00 – 17:00

    +372 639 7937

    501 9099 (muul ajal, ärikriitilised probleemid)

    kassa@ektaco.ee

  • CompuAccess on terviklahendus, mis aitab aega ja raha kokku hoida. Tööaja planeerimine, graafikus vajalike muudatuste tegemine ning reaalsete töötundide mõõtmine toimub ühes programmis. Liidestus personalitarkvaraga annab kvaliteetse sisendi ka palgaarvestuseks.

    Hooldus:

    E-R: 9:00 – 17:00

    +372 639 7939

    compuaccess@ektaco.ee

     

Kuidas tagada restoranides paremat klienditeenindust CompuCashi abiga?

White Guide Nordic kuulutas välja 2019.a. TOP 30 Baltikumi restorani, millest suisa 13 kasutavad oma igapäevatöös CompuCash kassasüsteemi. Restoraniäri ei ole kindlasti nõrganärvilistele ning kriteeriume, mille alusel ühed ärid jäävad püsima ja teised hääbuvad, on mitmeid.

Eelmise aasta TOP 30 sekka jõudnud restoranidest on kolm nüüdseks oma tegevuse lõpetanud. Peale maitsva toidu ja meeldiva atmosfääri on restoraniäris edukas olemise puhul võrdväärsel kohal ka kõik see, mis jääb nö “köögipoolele”.

Öeldakse, et kui restorani minnakse toidu nimel, siis sinna naastakse teeninduse pärast. Mis on aga peamised vead, mida klienditeeninduses tehakse ja kuidas neid CompuCashi abil vältida?

1. Köök ja saalipool ei ole omavahel ühenduses.

Suhtlus köögi ja saaliteenindajate vahel peaks olema võimalikult operatiivne. Nii on võimalik klienti aegsasti teavitada tavapärasest pikema ooteaja ees või informeerida sellest, kui mõned menüüs olevad toidud ei ole tooraine puudumise tõttu saadaval. CompuCash köögiekraani abil kuvatakse kokkadele koheselt juba seadistatud tellimused ning kokkadel on võimalus teenindajaid toiduvalmistamise ajaga kursis hoida.

2. Segamini aetud tellimused.

Pole midagi pettumust valmistavamat kui pärast pikka ooteaega tuuakse lauda toit, mida klient tegelikult ei tellinud. See on ebamugav nii kliendile kui ka restoranile ning kulutab asjatult mõlema poole ressursse. Taoliste juhtumite vältimiseks tuleb kasutada hästitoimivat tellimussüsteemi, mis võimaldaks lauast saadud tellimusi ning kliendi erisoove täpselt ülesse märkida ning kiirelt kööki saata. CompuCashil on pakkuda kaasaskantav tellimuste vastuvõtmise lahendus nii Androidile kui ka iOS’ile. Rakenduse alla laadimiseks kliki siia: Google Play või AppStore. Kassade seadistamiseks ja seadete soetamiseks palun võtke ühendust: sales@ektaco.ee.

3. Liiga pikk ooteaeg.

Hoolimata asjaolust, et restorani einestama minnes arvestatakse pisut pikema ajakuluga, ei meeldi kellelegi liigselt oodata. Ooteaega vähendab see, kui teenindaja saab tellimusi mitmest lauast järjest küsida, ilma et peaks kulutamata aega tellimuste kööki viimise peale, ning kui kokad saavad ajaliselt eri käike ette planeerida. Siinkohal on abiks nii CompuCash kaasaskantav seade kui ka köögiekraan.

4. Maksmine.

Halvaks tooniks peetakse seda, kui tühja taldrikut märgates pistab teenindaja kohe kliendile arve nina alla. Sama totter on olukord, kus klient peab arve saamiseks püsti tõusma ja teenindajat saalist otsima minema. Arvestama peab ka olukordadega, kus kliendid soovivad osa arvest tasuda ühiselt, teise osa maksta eraldi ning kasutada maksmiseks ka erinevaid maksevahendeid. Sellise olukorra lahendab CompuCash, mis võimaldab kombineerida eri makseviise ning isegi väljastada arveid eri keeltes.

5. Isikliku kontakti puudumine.

Hea teenindaja läheneb igale kliendile võimalikult isikupõhiselt, pöörab kliendile tähelepanu ning tunneb huvi kliendi rahulolu kohta. Olulisel kohal ei ole mitte ainult esmamulje jätmine, vaid ka see, kuidas külastuskogemus lõpetatakse ehk kuidas klienti ära saadetakse. Kindlasti peaks kliendile kinnitama, et ta on oodatud tagasi ning kui ta kogemus oli positiivne, võimaldama tal ka restorani kliendikaart luua. CompuCashi abil saab end püsikliendiks registreerida lihtsalt ja mugavalt vaid ID-kaardi abil.

6. Arusaamatused.

Teeninduses võivad tekkida arusaamatused ja olukorrad, kus klient väidab üht ja teenindaja teist. Ebameeldivate olukordade vältimiseks tasuks paigaldada enda restorani videokaamerad. Videokaamerad saab integreerida CompuCash kassasüsteemiga, mis annab võimaluse ka sündmusi reaalajas jälgida, näiteks videopildina mobiiliseades.

7. Ülevaate puudumine.

Igasugune organiseerimatus paistab restorani külastajatele koheselt silma. Üheks sqagedaseks veaks on see, et ei osata tööjõudu kõige optimaalsemalt jaotada. CompuCash omaniku äpis on võimalik peale läbimüügi ja arvete keskmise summa teada saada ka külastajate arvu, ning selle alusel CompuAccessis töögraafikuid koostada.

Iga restoraniskäik peaks olema killuke luksust, kus ei tohiks teha järeleandmisi toidu, atmosfääri ega teeninduse osas. Iga detail on oluline osa tervikust, mistõttu on oluline nende kõige üle kontrolli omada. Ideaalne klienditeenindus peaks looma kliendile võimalikult sooja olemise ning lasta keskenduda tal peamisele - toidu nautimisele.

CompuCash Sinu restoranile! Uuri lisa ja küsi pakkumist.

Otsid lahendust, mis töötab?

Täida vorm või võta meiega ühendust

telefonil +372 654 2150

Saada päring

Edasi

Võtame ühendust!

    CompuCash on loodud selleks, et lihtsustada müügitegevusi, vältida rahalisi ja kaubaga seotud kadusid, hoida äritegevus kontrolli all, integreerida ettevõtte tööprotsesse ning võimaldada efektiivset kvaliteetset klienditeenindust.
    CompuAccess võimaldab mugavalt planeerida töögraafikud, mõõta lihtsalt reaalset tööaega, sh nii automaatselt kui ka soovi korral detailselt paljude tööliikide kaupa. Sisukad raportid nutikateks otsusteks ning kvaliteetne sisend palgaarvestuseks.
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.