Meie soovitus on, et
kassasüsteemid oleks veebipoega liidestatud nii, et need kaks süsteemi töötavad samas rütmis. Ektaco arendatav kassasüsteem CompuCash on loodud ühilduma levinumate veebpoodide sisuhaldustega. Kassasüsteemis olevatele toote põhiandmetele on võimalik määrata lisaparameetreid, mis on olulised eelkõige veebipoe jaoks - näiteks kas veebi kaudu toodet müüakse, informatsioonitekstid, ostlejale arusaadavamad „apetiitsed“ tootenimetused, kategooriad ja nende struktuur, mitmekeelsus, otsisõnad Google’i jaoks, saadavus (laoseisud), jne. Ühtne süsteem lihtsustab oluliselt tööd, kuna kõik andmed sisestatakse kiirelt kesksest kohast ning neid saab ühe nupuvajutusega veebpoes müüki panna.
Ektaco otseliides levinumate veebipoe sisuhaldustega toimib otse andmebaaside tasandil ja sadu kordi kiiremini kui loodud liidesed. Pealegi liidestega pakutav andmevahetus polnud piisava funktsionaalsusega. Iga artikliga toimunud muudatused tuntakse ära, võrreldes infot varem sisestatuga, uuendatakse vaid neid artikleid, millega seoses leitakse uut infot. Pidevalt sünkroniseeritakse näiteks veebipoe põhiandmeid, kategooriaid (mitmes keeles), laoseisu, laetakse alla uued kliendid, tellimused, klientide sooritatud ostud ning hoitakse ladu ja laohaldus praktiliselt onlines. „Kui klient sooritab ostu, kajastub see laoseisus mõne minutiga, võrreldes varasemaga, kus info ühtlustumiseks kulus paar päeva,“
Pikem artikkel on leitav kaubandus.ee lehel. Lugemiseks kliki lingil.