Firma arendamine on üks tervik. Juba väikestest asjadest on näha, kas piirdutakse sellega, et süsteem töötaks aastaid sisseharjunud viisil, või püütakse kogu aeg leida midagi uut, millega muuta toode mugavamaks ja soodsamaks. Millise sõnumi edastab sinu spordiklubi või spaa?
Oleme eelmisel aastal kirjutanud sellest, millised on kaasaegse kassasüsteemi eelised ning millist kokkuhoidu pakub liidestatud kassasüsteem. Ka spordiklubide kogemus kõneleb sellest, et terviklik kassasüsteem annab infot paremate juhtimisotsuste tegemiseks, on klientidele mugav ning tähendab olulist kokkuhoidu.
Terviksüsteem on kõige otstarbekam
CompuCashi kui kaasaegse kassasüsteemi eelised tulevad kõige paremini välja siis, kui kõik olulised etapid omavahel ühilduvad:
- Broneeringute kalender annab kliendile ülevaate vabadest aegadest, juhtkonnale aga tagasidet, millistel aegadel ja mis trennidesse kõige rohkem soovijaid on; selle järgi on lihtne teha kiireid muudatusi treeninguplaanides.
- Ühtne läbipääsu- ja kassasüsteem võimaldab maksta ja siseneda, ilma et oleks vaja seda kontrollivat töötajat. (Vaata järele, kui palju sa eelmisel kuul administraatorite palgaks ja maksudeks raha ära pidid andma!)
- Läbipääsuga ühildatud kappide lukustussüsteem spordiklubi kliendile teeb teenuse tarbimise veelgi mugavamaks ning tõstab klientide rahulolu.
- Ühildumine raamatupidamistarkvaraga tähendab, et vähemaks jääb mõttetut andmesisestamist ning raamatupidaja saab tegeleda sisulise tööga.
Kui osta üks moodul ühelt tootjalt, teine teiselt, siis võib nende kokkusobitamine olla nii aja kui raha poolest väga kulukas ega pruugi üldse õnnestudagi.
Milleks leiutada jalgratast?
Kas on üldse mõtet arendada tarkvara, millesarnased on maailmas juba olemas? Kogemus näitab, et kohalikul tootel on mitu olulist eelist:
- Paindlikkus. Otse arendajalt ostes on võimalik vajadusel teha süsteemi muudatusi, mis lähtuvad konkreetse kliendi äri eripärast. Välismaiste toodete kohalikel edasimüüjatel seda õigust pole.
- Asjatundlikkus. Ilmselgelt pole edasimüüja toote võimalustega sedavõrd hästi kursis kui inimesed, kes seisavad selle väljatöötamise taga.
- Klienditugi eesti (+ vene, inglise ja soome) keeles. Kui küsimused on keerulisemad kui need, millele kasutusjuhendist vastuse leiab, siis on väga mugav, kui ei tarvitse pead murda, kuidas oma probleemi võõras keeles seletada.
- Süsteem ühildub levinumate raamatupidamisprogrammidega Eesti turul. Et paljud spaad pakuvad ka majutusteenust, oleme CompuCashi ühildanud ka enamlevinud hotellibroneerimise tarkvaradega.
Ektaco arendus- ja hooldustiim on igatahes kindlad, et CompuCashi tasub edasi arendada. Hetkel on töös võimalus reaalajas jälgida aruandlust ja juhtimisstatistikat, et selle põhjal teha operatiivseid juhtimisotsuseid.