Arusaam sellest, milline peaks olema eeskujulik klienditeenindus, pole täna enam sama mis eile. Et klientide ootustega sammu pidada, on paratamatult tarvis kasutusele võtta moodne kassaaparaat. Kui teed seda täna, pakud oma klientidele meeldiva üllatuse, mis kujundab sinu edasipüüdlikku imagot.
CompuCashi kassasüsteem tähendab ajavõitu
Kõik, kes on CompuCashi kaasaegset kassaaparaati proovinud, tunnistavad selle märkimisväärseid eeliseid:
kiirem klienditeenindus, köögi
parem ülevaade täitmist ootavatest tellimustest, kõikvõimalikud
aruanded selleks, et juhtimisel silma peal hoida jne. Sellest, kuidas täpselt CompuCashi kassasüsteem aega kokku hoiab, kirjutasime septembrikuu uudistes: "
Köögiekraani 5 eelist võrreldes köögiprinteriga".
Klient hindab pingutusi
Muidugi on juba seegi suur võit, kui klient tõuseb lauast rahulolevana ning otsustab, et tuleb kindlasti tagasi kohta, kus ei pidanud kella vaatama ja vaikselt kiruma, et „kuhu see praad siis ometi jääb“. Aga need söögikohad, mis soetavad
CompuCashi kassasüsteemi ajal, mil see pole veel saanud endastmõistetavaks, annavad ühtlasi märku, et klientide parema teenindamise nimel ollakse valmis katsetama kõikvõimalikke uusi lahendusi. Klientidele edastatakse ülioluline signaal, et nende
rahulolu on tähtis. Ühest sellise tagasiside näitest kirjutas aasta alguses
Eesti Päevaleht.
Tee iseenda elu lihtsamaks
Klient pole ainuke, kes CompuCashi kassasüsteemist võidab. Ka
toitlustusfirma juhi jaoks on see mugav tööriist, mis annab palju uusi võimalusi: kui palju ühe või teise toidu valmistamine aega võtab, milliseid kaupu on vaja juurde tellida, millisel kellaajal mida rohkem tellitakse jne. Oma
mobiiliäpiga saab juht kogu asutuses toimuvast hea pildi ning tal on võimalik teha otsuseid mistahes hetkel ja igast kohast. Mille poolest tänapäevane kassasüsteem erineb vanasti kasutusel olnud kassaaparaadist, sellest loe täpsemalt meie uudisest "
Kassasüsteem vs. Kassaaparaat - 7 peamist erinevust".
Kassaaparaadi saab ühendada ka
videovalvekaameraga, mis annab võimaluse mistahes kahtluse või kliendi kaebuse korral järele vaadata, mida telliti ja kuidas selle eest maksti. Kuna kõiki andmeid hoitakse
pilves, siis pole ohtu, et arvutirikke korral andmed kuhugi kaovad või on tarvis neid uuesti sisestama hakata, samuti puudub vajadus enda serveri järele.