Käivitada kassaprogramm (üldjuhul käivitatav ikoonist).
Toimub uuenduste kontrollimine, mille olemasolul küsitakse luba programmi uuendamiseks (kassaprogramm nõuab uuendust juhul, kui vahepeal on kontoriprogrammi uuendatud).
Omistatakse riistvara ning kui kaardimakseterminalis on saatmata tehinguid, üritab programm need ära saata.
Programmi käivitamisel laetakse andmebaasist vajalikud tabelid (sh tooted, hinnad, püsikliendid, seadistused, seadmete häälestused jmt). Kui serveriga ühendus puudub, siis antakse vastav hoiatus ning tööd alustatakse viimaste laetud andmetega. Samuti ei saadeta müügiandmeid keskbaasi reaalajas, vaid alles siis kui ühendus taastub.
Eelneva hoiatuse esinemisel kontrollige internetiühendust ning seejärel pöörduge kassahoolduse poole numbril +372 639 7937.
Punane märgis annab teada keskbaasiga ühenduse puudumisest.
Kui ühendus keskusega taastub, kaob teade ära. Teatud olukordades võib olla vajalik programmi sulgemine ning uuesti käivitamine.
Peale kassa käivitumist avaneb parooliaken, kuhu sisestage oma kasutaja parool või registreerige ennast kaardiga (nõuab kaardilugeja olemasolu ning eelnevat seadistust).
Kui sisestatud parool on vale, annab programm vastava teate.
Programmi kasutamine toimub vastavalt igale kasutajale antud õigustele, tähtis on teada oma õigusi ning programmi kasutamise võimalusi (vastavad programmi menüüd ja nupud on õiguste piirangute puhul nähtamatud). Programmi kasutamise õigused määratakse kontorist vastutava isiku poolt (üldjuhul juhataja, administraator vmt).