Compucash5 veebikontor võimaldab automaatselt või käsitsi luua sooduskoode, millega klient saab järgmise ostu pealt soodustust.
Üks variant on, et sooduskoodid luuakse käsitsi ja seotakse mingi soodustusega. Näiteks jagatakse flaiereid, saadetakse SMS või jagatakse sotsiaalmeedias mingi sooduskood mille saab ostul sisestada, näiteks SÕBRAPÄEV24.
Teisel variandil genereeritakse sooduskoodid automaatselt vastavalt ette antud tingimustele, näitena mingi ostusumma või toodete koguse pealt ja prinditakse tšekiprinterist välja.
Veebikontoris on võimalik luua reegleid, näha loodud koode ja nende kasutust.
Kassas saab sooduskoode kas käsitsi arvele lisada või lugeda maha skänneriga vöötkoodina või qr-koodina.
Kasutus kassas
CC4000 kassa puhul peab sooduskoodide lunastamiseks tegema kassa peapaneelile nupu, Compucash POS Android/IOS kassas on tegevus leitav vajutades arvel olles kolme kriipsu ja valides Sooduskoodid.
Soodustuse loomine
Sooduskoode saab kasutada ainult automaatse koguse ja summalise soodustustega, esmalt loome soodustuse, näitena sellise, mis võtab arve summast maha 2€.
NB! Kindlasti tuleb ära märkida valik Kehtib ainult koos sooduskoodiga, vastasel juhul hakkab soodustus kehtima kõikidele arvetele automaatselt.
Sooduskoodi loomine
Sooduskoode saab luua käsitsi, see tähendab, et luuakse kood, mis rakendab teatud soodustust, see kood siis jagatakse klientidele, kes seda müügikohas kasutada saavad, et arvelt soodustust saada. Näitena saab sooduskoodi jagada sotsiaalmeedias või infokirjana.
Sooduskoodi saab luua minnes Müük – Sooduskoodid ja vajutades nuppu Lisa uus sooduskood.
Kood – kood, mis tuleb kassas sisestada, et soodustust saada
Kehtiv alates – kuni – määrab ajaliselt, kui kaua on kood aktiivne, saab kasutada, et teha näiteks hooajalisi promosid
Soodustus – saame valida, milline eelnevalt loodud soodustus arvele rakendub
Max lunastamiste arv – määrab, mitu korda saab soodustuskoodi kassas kasutada
Aktiivne – kas sooduskoodi saab kasutada või mitte
Kokkuvõtteks:
Näitena on seadistatud sooduskood PÄIKE2:
– kehtib aasta aega
– koodi saavad kasutada ainult 100 kiiremat
Sisestades kassas koodi PÄIKE2:
-võetakse arve summast maha 2€
Sooduskoodi reegli loomine
Reeglid võimaldavad automaatset sooduskoodide loomist müügil, kood trükitakse kassa kviitungile ning klient saab seda kasutada, et järgmiselt arvelt soodustust saada.
Reegleid saab luua minnes Müük – Sooduskoodid ja valides Sooduskoodide reeglid, uue reegli saame luua vajutades Lisa reegel.
Reegli nimi – peaks olema lihtne ja arusaadav
Aktiivne – määrab, kas reegel on aktiivne või mitte
Selgitus kupongil – saab lisada täpsustava selgituse koodide väljaandmise tingimuste kohta
Reegel kehtib alates – kuni – saame valida reeglile kehtivusaja
Määra koodi kehtivuse algus ja lõpp – lubab fikseerida perioodi, kui kaua kood kehtib
Sisestage koodi kehtivus päevades – lubab määrata kehtivust päevaliselt, alates väljastamise hetkest
Kood annab soodustuse – määrab milline soodustus koodiga kehtima hakkab
Maksimaalne lunastamiste arv – saame seadistada ühe koodi lunastamise kordasi, automaatselt loodud koodidel on see tavaliselt üks
Järgmiseks saab alla kerides määrata sooduskoodi printimise tingimused, see tähendab, et sooduskood luuakse vaid juhul kui kliendi arve vastab valitud tingimustele.
Sisaldab tooteid min summas – määrab ära miinimum summa, juhul kui sooduskood peaks olenema arve summast
Või min koguses – miinimum kogus, kui palju peab olema tooteid arvel
Genereeri eraldi kood iga min summa/koguse kohta – lubab genereerida ühe arve puhul mitu koodi, näiteks kui reegli summa on 25 aga arve summa 75 prinditakse 3 sooduskoodi
Peab olema sama toode – tähendab, et sooduskood luuakse ainult kui üleval olev tingimus täidetakse ühe tootega
Arve peab sisaldama ka järgnevat soodustust – kontrollib arvel juba olevat soodustust, juhul kui tahetakse anda sooduskoode ainult nt püsiklienditele aga püsikliente ei identifitseerita
Ainult püsiklientidele – sooduskoode genereeritud ainult registreeritud püsiklientidele tehtud arvetele
Rakendamise tingimus – määrab ära, kuidas ja milliseid tooteid arvestatakse summa või koguse arvestamisel
– Müügipunkt – saame valida kehtivust müügipunktipõhiselt
– Valitud sisse arvatud – loetakse ainult valitud tooted
– Valitud välja arvatud – loetakse kõik tooted väljaarvatud valitud
Kokkuvõtteks:
Näites loodud reegel prindib kassas kviitungile sooduskoodi juhul kui
– müük tehakse valitud müügipunktis
– arvel olevate mitte alkohoolsete toodete summa on suurem kui 25€
Loodud sooduskood:
– kehtib 30 päeva
– on kasutatav vaid korra
– võtab kasutamisel arve summast maha 2€