fbpx
  • CompuCash on loodud selleks, et lihtsustada müügitegevusi, vältida rahalisi ja kaubaga seotud kadusid, hoida äritegevus kontrolli all, integreerida ettevõtte tööprotsesse ning võimaldada efektiivset kvaliteetset klienditeenindust.

    Hooldus:

    E-R: 9:00 – 17:00

    +372 639 7937

    501 9099 (muul ajal, ärikriitilised probleemid)

    kassa@ektaco.ee

  • CompuAccess on terviklahendus, mis aitab aega ja raha kokku hoida. Tööaja planeerimine, graafikus vajalike muudatuste tegemine ning reaalsete töötundide mõõtmine toimub ühes programmis. Liidestus personalitarkvaraga annab kvaliteetse sisendi ka palgaarvestuseks.

    Hooldus:

    E-R: 9:00 – 17:00

    +372 639 7939

    compuaccess@ektaco.ee

     

Kasutajatugi

Kasutajatugi

CompuCash 5/Liidesed/

RIK (e-arveldaja)

Compucash võimaldab liidestust RIK e-arveldajaga e-arvete saatmiseks klientidele, kellel on võimekus neid vastu võtta.

E-arve saatmine

Juhul kui liides on seadistatud saab e-arvet saata CompuCash veebikontorist minnes Müük ja Arved.
Valides arve ja vajutades lisavalikud nuppu, seejärel Saada e-arve. Et näha, kas kliendile on juba e-arve saadetud tuleb paremal välimuse(hammasratta) nupust nähtavaks teha väli E-arve saadetud.

e-arveldaja liidese seadistamine

Esmalt tuleb e-arveldaja liides aktiveerida Ektaco poolelt, soovi avaldamiseks tuleb saata kiri aadressile kassa@ektaco.ee või jätta oma kontaktid minnes Liidesed ning vajutades Aktiveeri e-arveldaja lahtris.

Kui e-arveldaja on aktiveeritud tuleb allkirjastada leping RIK-iga, seda tuleb teha otse veebikontorist minnes LiidesedRIK ning vajutades nuppu Allkirjasta leping.

NB! Leping tuleb sõlmida kindlasti veebikontoris, sõlmides lepingu otse RIK-iga ei hakka liides tööle.

Pärast lepingu allkirjastamist saab hakata e-arveid saatma.

KKK – Korduma kippuvad küsimused

E-arvete saatmine ei õnnestu.

Esmalt tuleb veenduda, et klient võtab vastu e-arveid, lisaks tuleb veenduda, et kliendil on CompuCashis seadistatud registrikood.