Siit menüüst saab sisestada standartseid erisoove, mida saab kassast kiirelt valida ja tootele lisada, et erisoov jõuaks tellimusprinteri kviitungile (kokale köögiprinterisse). Erisoovi saab lisada igale arvereale, nt kui klient tellib kaks ühesugust rooga ja soovib ühte neist ühtemoodi, teist veidi teistmoodi (nt ”ilma kastmeta” vms). Selleks tuleks tekitada arvele kummagi roa jaoks eraldi arverida ja kummagile arvereale lisada soovitud erisoov (vt kassa juhendit). Erisoove saab kassas ka ise kirjutada, kuid see võtab teenindajal kauem aega. Seetõttu on soovitatav enamlevinud erisoovid eelnevalt sisestada.
Käikude arvestus on vajalik laudateenindusega toitlustuses, et grupeerida serveerimist. Käigud defineeritakse erisoovide menüüs, andes igale käigule paremas lahtris oma jrk number. Käike saab lisada/eemaldada arve sees reakohaselt, kuid üldiselt lisatakse need automaatselt. Kui vastav käik on toodete arvele sisestamisel sisse lülitatud, ei pea seda enam reale eraldi erisoovina külge määrama. Kui käigud on aktiveeritud, siis ilmuvad kassas paremal servas vastavad nupud koos käikude numbritega, vaikimisi on aktiveeritud käik nr1, vajadusel saab vajutades vastavale nupule aktiveerida järgmise käigu ja kõik lisatavad uued read saavad selle käigu tunnuse.
Käikude info trükitakse köögis kokale tellimusprinterist.
Läbimüügiaruandes saab võtta aruandeid ka erisoovide lõikes. Kui on vaja arverea kohast arvestust, saab selleks erisoove kasutada. Näiteks ühes SPA-s sooviti tulemuspalga arvestamiseks eri liiki teenuste osutamist arvestada isikute lõikes. „Arve tunnus“ selleks ei sobinud, kuna vahel oli kliendil ühel arvel nii maniküür, pediküür, kui ka juuksur, mida osutasid erinevad teenindajad ja klient sai ühe arve, kus vastavad teenused on eri ridadena peal. Erisoov sobis selleks hästi. Lisaks saab aktiveerida kassa lõikes seadistuse, kus iga arve sisestamisel avaneb erisoovi valik automomaatselt, et meelest ei läheks.