Olete te mõelnud, kui palju võiksite säästa aega, kui jääksid ära tühikäigud? Teenindaja käiks köögi ja saali vahet ainult siis, kui selleks on reaalne vajadus. Ettekandja tuleks lauda kohe, kui klient soovib arvet tasuda. Klient teaks täpselt, millal on tema kord lauda istuda või toidule järele minna. Ektaco pakutavate
kutsungisüsteemide abil on see võimalik.
Kutsungisüsteemid pakuvad lahendust kõige tavapärasematele teenindusettevõtte probleemidele. Nende süsteemidega on võimalik muuta tööd efektiivsemaks, tõsta teeninduse kvaliteeti, hoida personali õigete ülesannete juures, vähendada personalikulusid ning loomulikult tõsta klientide rahulolu.
Peamiselt pakume kolme tüüpi kutsungisüsteeme: teeninduskutsung, teenindajakutsung ja kliendikutsung.
Teeninduskutsung - Ühe nupu abil võib klient paluda arve, teisega kutsuda enda juurde ettekandja ja kolmandaga tühistada eelneva nupuvajutuse.
Teenindajakutsung – Köögi ja saali vaheliseks suhtluseks. Kokk saab anda teenindajale teate, et roog on serveerimiseks valmis. Tühjalt jooksmine, külm toit ja häälekad kellahelistamised võiksid jääda minevikku.
Kliendikutsung - Kliendile saab anda märku, et kätte on jõudnud tema kord. Võimalikud kasutusvaldkonnad on laiad. Sobib kasutamiseks nii toitlustuses, kui ka piletimüügis.
Süsteeme on võimalik nii osta kui ka rentida!