Müügi elavdamiseks teeb enamik kaupmehi aeg-ajalt eripakkumisi või sooduskampaaniaid. CompuCashiga on nii kampaaniate läbiviimine kui ka tulemuste analüüsimine väga lihtne. Eriti kasulik on, et tänu kogutavatele andmetele on iga järgmine kampaania üha tõhusam.
1. Kindla kuupäevaga seotud kampaaniad
Aastas on terve rida päevi, mis on seotud millegi tähistamisega: jõulud, uus aasta, sõbrapäev, lihavõtted, emadepäev, isadepäev, jaanipäev, kooliaasta algus ja lõpp jne. Ajakirjandus ja reklaam loovad fooni, justkui peaks nende päevade puhul tingimata midagi ostma, sellepärast on hea ka omalt poolt välja pakkuda midagi, mis päeva tähistamisega kokku sobib.CompuCashiga on lihtne paika panna, mis päevast mis päevani kampaania kestab ning milline on sel puhul pakutav soodustus:
-
kõik tooted x% odavamalt
-
valitud tooted x% odavamalt
-
soodustus või kingitus neile, kes ostavad rohkem kui x euro eest.
2. Kindla tootega seotud kampaaniad
Oled välja tulnud uue tootega ning tahad leida sellele proovijaid? Tahad pöörata suuremat tähelepanu tootele, mis on igati hea, ent millegipärast teiste varju jäänud? Või kavatsed hooajalise toote müügist maksimaalset kasu saada?Kõigil neil juhtudel sobib teha kampaaniaid, kus CompuCash arvestab selle toote hinnast teatud protsendi maha või pakub sellega koos mõnda muud soodustust (kingitus, ühine kampaania mõne koostööpartneriga, nt spordisaal + söögikoht).
3. Konkreetsele kliendile pakutavad soodustused
Personaalsete pakkumiste tegemine eeldab, et firmal on olemas kliendikaart. Nii klientide kui kaupmeeste seas on muutunud populaarseks ID-kaardiga seotud kliendikaardid – klient ei pea kaasas kandma suurt hulka plastikkaarte ning kaupmees hoiab raha kokku, kui ei pea neid kaarte väljastama. Üha rohkem levivad mobiilsed kliendikaardid.Kliendikaart annab võimaluse teha pakkumisi, mis on seotud varasema ostukäitumisega:
- soodustus neile, kes on ostnud x summa eest
- soodustus ostudelt üle x summa
- soodustus konkreetsetele toodetele, mida see klient eelistab (või mille vastu ta võiks huvi tunda, pidades silmas tema varasemaid ostueelistusi).
Samuti võib kaardiomanikele teha nende kliendiprofiiliga seotud pakkumisi, nt eripakkumised naistele, peredele, üliõpilastele, 40-60 aastastele jne.
Kõigi kliendikaardiga seotud pakkumiste juures on väga oluline koht tulemuste analüüsimisel, et anda oma klientidele just selliseid soodustusi, mida nad tegelikkuses vajavad ja kasutavad. CompuCash teeb igasuguste müügiandmete analüüsi väga mugavaks.