Toome ära funktsionaalsed täiendused, mis võiksid CompuCash kasutajaskonnale huvi pakkuda.
mTASKU äpile on lisatud kassasüsteemi poolselt boonuste kogumise ja kasutamise tugi. Varem sai mTASKU kliendikaardiga arvestada ainult soodustust. Kui kassasüsteemi andmebaasis eksisteeriv klient liitub, seotakse ta juba eksisteeriva kontoga automaatselt. See toimub esmalt otsides sama isikukoodi, seejärel e-kirja kontaktaadressi ja viimasena telefoni numbrit (kasutades tagantpoolt 7 numbrit, trimmides tühikud jmt. mittenumbrilised sümbolid). Kui isikukoodi, e-maili või telefoni numbri järgi klienti ei leita, eeldatakse et tegemist on uue kliendiga ja luuakse uus kliendikonto. Nüüd saab mTASKU äpis lisaks lojaalsuse tuvastusele, teostada makseid pangakaartidega. Selleks tuleb ühekordse tegevusena lisada mTASKU äppi plastikust pangakaardid (paremal ülanurgas oleva "pluss" märgi kaudu). Lae omale mTASKU äpp Apple AppStore-st. või Google Play-st.
Kassavahetuse alustamisel pakutakse viimase kassavahetuse lõpus olnud sularaha saldot. See funktsioon on seadistatav, kuna paljudel klientidel on käsitsi põhjakassa sisestamine taotluslik soov. Saadaval esialgu Beta versioonis.
Viipemaksete tugi Ingenico tooteperekonna terminalidele, mis läbis sertifitseerimise. Eeskätt toimusid käitumuslikud muudatused, teenindajale näidatakse ekraanil sündmusi, mis terminaliga seoses toimuvad. Eelnevalt olid taolisteks sündmusteks „ootan kaardi sisestust“, „ootan pin koodi sisestust“, „teostan makse autoriseerimist“ jne.
E-mailiga saadetud arve või pdf saatedokumendi lisamine saatelehele. Nii on lihtne viis talletada dokumendid ühes registris koos ja hiljem leida seonduvat originaaldokumenti.
Kliendile saab lisada konkreetset hinnakirja, mis võimaldab hinna erikokkuleppeid kiire kassamüügi juures. Taoline tugi oli varem arvega müügil (hulgimüük, kontorimüük).
Kliendikaardi vahetamine ID kaardiks. Üha populaarsem on plastik kliendikaardist loobumine alternatiivsete kliendituvastuse lahenduste vastu, sh. ID-kaart, mobiilne kliendikaart (nt. Telia mTASKU). Asendamine on tehtud lihtsaks, esmalt tuleb lugeda plastik kliendikaart (otsida klient), avada hiireklõpsuga kliendiankeet ja seejärel sisestada ID-kaart, kus vastavalt seadistusele pakutakse kas ID-kaardiga asendamist või ID-kaardi lisamist (lisamisel saab edasipidi mõlemaid kasutada). Plastik kliendikaart on ebaturvalisem, on juhuseid, kus see rändab käest kätte. Lisaks on kõikide plastikkaartide kaasaskandmine tülikas kohustus.
Kasutamata boonuste automaatne tühistamine. Saab anda minevikust perioodi, mille lõikes kasutamata boonus ära tühistatakse. Üha enam on hoogustumas boonuste kogumisega kampaaniad, kus kogutud boonused võetakse raamatupidamises üles tulevikus tekkiva kohustusena. Üheks võimaluseks oma ettevõtte bilansimahtu puhastada ning tulevikukohustustest vabaneda, on aegunud perioodi kliendiboonuste tühistamine. Ennem sai tühistada kaardi kaupa, mis suurema kliendibaasi juures oli ajamahukas tegevus. Tavapärase praktika alusel antakse teatud aeg (üks kuu) oma eelneva perioodi boonuse ära kasutamiseks. Lõppkliendile on see tuttavlik Selveri jmt. suurte kaubanduskettide kampaaniate tingimustega seonduvalt. Tühistamisel registreeritakse mahalaadmine eraldi tegevusena. Saadaval Beta versioonis.
Maksevahendi tagantjärele muutmine. Juhtus juhuseid, kus teenindaja sulges arve, registreerides ekslikult vale makseviisi. Seda sai muuta ainult Ektaco kaughoolduse abil, mis tähendas kliendikõnet ja konsultandi lisategevusi andmebaasiga. Lõime võimaluse vastava õiguse olemasolu korral teha kasutajal endal muudatus koos tegevuse logimisega, seda saab teha kontori programmis olevas „arvete registris“.
Lyoness liides. Mõned CompuCash kliendid on liitunud Lyoness Cashback kampaaniaga. Nende soovil sai tehtud liides, millega saab Cashback kaartide kasutamist registreerida, koos vajaliku kasutusaruandluse saatmisega Lyoness keskonda. Ilma liideseta kasutamisel on vaja muretseda eraldi Lyonessi poolne tahvelarvuti koos vastava rakendusega ja regisstreerida tehinguid seal, mis on aeganõudvam ja lisaseadme näol ka tülikam.
Directo majandustarkvara liidesed. Valmis mitmeid erineivaid Directo liideseid, mille osas anname täpsustused vastavalt huvi tekkimisele personaalselt.
Loodud klientide sugude ja demograafia aruanne. Aruande kaudu saab teada oma püsiklientide vanusegrupid (kus liigitatakse kliente 5 aastase sammuga) ja sugude jaotuse (mehed, naised). Kuigi on tulnud kommentaare et tänapäeva kirjus maailmas on inimestel sootunnuseid enam kui kaks, ei hakanud me esialgu seda asja liiga keeruliseks ajama.
Saldoga kliendikaardi laadimisele eri makseviiside tugi, seda lisaks varasemale võimalusele laadida oma kaarti sularahaga või pangakaardiga. Eri makseviisidega laadimine osutus vajalikuks mõnes kliendikampaanis, kus klient sai netist ostetud vautšeri asendada plastikust kliendikaardiga, laadides oma vautšeri summa sinna ümber. Plastikkaart on väljatrükitud variandist turvalisem ja mugavam, võimaldades mitmes osas tasumisi ja korduvat kasutamist (sh. juurde laadimist). Plastikkaardi asemel saab aga kasutada hoopis ID-kaarti, mis on omakorda hüpe edasi, olles veelgi turvalisem ja mugavam. ID-kaardist aga veelgi innovaatilisem, kõrgeim tase on mTASKU, mis nüüdsest võimaldab ka kliendikaarti kasutada oma ettevõtte kohase maksevahendina.
Restoranide suunal
KDS-ile lisatud roogade käikude tugi. KDS on Köögitellimuste Displei Süsteem, inglise keeles Kitchen Display System. Ennem oli vastav tugi tellimusprinterite suunal. Roogade käikude süsteem on lauateenindusega restoranide seas kasulikuks ja popiks osutunud, seda funktsionaalsust on mitmete detailide osas üha täiustatud. Nt. mitme tellimusprinteri või KDS-i kasutamisel näidatakse eraldi fondiga antud roaga soetud lisandid või garneeringud. Sageli tehakse põhiroad ühes köögis, lisandid aga teises, väljapanekul on vaja need õieti kokku viia. KDS-i populaarsus hakkab üha kasvama, valikusse on tekkinud suuremad ja hea puutetundlikkuse ning vastupidavusega puuteekraanid (sh. pakume 32“, 40“).
Kaupluste suunal
Kampaania mooduli täiendused. Kampaaniate moodul on eeskätt mugavaks ja mitme paralleelse kampaania halduse lihtsustamiseks, sh. toodete omavahelist kombineerimist arvestades (nt. „osta üks, saad teise tasuta“, „osta kolm, saad ühe tasuta“, „osta kindel komplekt erinevaid tooteid, saad eri hinnaga“, jne.). Lisatud sai metarühmade tugi, seda lisaks varasemale aruandlusrühmale. Vastava tootefiltri lõikes võetud nimekirja tooted saab korraga määrata soovitud kampaaniasse. Päises võimalus määrata hinnakirja, millest soodustuse väärtust võetakse või vastav % maha arvutama hakatakse (kuna soodustusi tehakse tavaliselt algsest hinnast). Kampaania päises määratud % ja hinnakiri lähevad automaatselt külge ka kampaanias olevate toodete ridadele. Kampaaniatele müügikohtade tugi, kuna kampaaniad võivad erinevates kohtades erineda (nt. uue poe avamisel tehakse sissetöötamise kampaaniaid, mis teistes poodides ei kehti).
Spordiklubide suunal
Spordiklubi iseteenindusterminali täiendamine, kus lisatud ooteasendis terminalile reklaami näitamisega tervituspaneel. Külastuse registreerimiseks on võimalik näidata erinevad külastuse liigid (nt. ujula, jõusaal vmt.), kuid kui liigitused puuduvad, siis on ainult üks nupp „Külastus“.
Lisatud SportID liides. Firmad motiveerivad oma töötajaid tegelema spordi või sportlike hobidega, mis käib sageli limiitidega määratud SportID halduskeskkonna kontode kaudu, kust saadakse ka vastav kasutamise koondaruandlus (mida kasutada näiteks etteantud limiidi piires reaalse kasutamise hüvitamiseks, vmt.). Keskkond on saavutanud populaarsuse ning spordiklubide suunal kasulik. Liides on lihtne ja kiire. Vastasel juhul tuleks SportID kasutamist ja haldamist teostada käsitsi, läbi SportID veebihalduse keskkonna, mis on aeganõudvam.