Kuigi suur osa toitlustusettevõtteid nii Eestis kui mujal pidid kevadel ning suve alguses oma uksed klientidele ajutiselt sulgema, siis ometi leidis Eesti IT ettevõte Ektaco võimaluse oma CompuCash kassasüsteemidega jõuda hiigelsuurde Dubai Malli Ühendemiraatides.
Dubai Mall on hiiglaslik, enam kui 1300 kaupluse ning 200 toitlustuskohaga, kaubanduskeskus Dubai kesklinnas, mis on koduks ka Yamanote Atelier kohvikule ja pagariärile. Yamanote kuulub Šeik Suhail ALMaktoum-ile ning neil on Ühendemiraatides kokku kümme kohvikut, kus kõigis on nüüdsest kasutusel CompuCash kassasüsteem. Kuigi Covid-19 viirusega seonduv kriis ei jätnud puudutamata ka Ühendemiraate, siis paljud sealsed ettevõtted kasutasid vaikset perioodi ära oma süsteemide korrastamiseks ning juhtimistegevuste parandamiseks ning eestlaste välja arendatud CompuCash on oma paindlikkusega sobiv nii väikeste individuaalsete kohvikute kui ka paljude filiaalidega kettide jaoks.
CompuCashi edasimüügiga Ühendemiraatides tegeleb juba alates aastast 2018 Dubaist pärit ettevõtja asutatud firma Fintech. Fintechi omaniku abikaasa on Eestist pärit ning kassasüsteemiga tutvutigi Eestis puhates. Mõistes, kui sujuvalt ja mugavalt süsteem toimib otsustati see ka Ühendemiraatide turule viia. Dubai on paljude maailma toitlustustrendide suunanäitaja – näiteks meil alles viimastel aastatel populaarseks muutunud take-away on neil juba aastaid igapäevane lahendus ning tihti tellitakse toit kaasa ka omaenda maja alt asuvast toidukohast. Uue trendina on aina enam kasvamas dark kitchen köögid, mille puhul koha peal söömise võimalust üldse ei pakutagi vaid toit valmistatakse hiiglaslikus keskköögis ning seda pakutakse ainult kaasa tellimiseks. See omakorda toob kaasa vajaduse automatiseeritud tellimuste ning laoarvestussüsteemi järele.
CompuCash süsteemi eelised konkurentide ees
Alles mõned aastad tagasi toimus Dubais kliendiga arveldamine põhiliselt sularahas, kuid nüüdseks on sealsel turul kasutusel paljud maailma suurimad kassasüsteemid ning konkurents on ülimalt tihe. Seda enam tasub uhkust tunda selle üle, et Dubais on kasutusel juba sajad CompuCash kassad. Eeliseid konkurentide ees mitmeid:
- Suur müügiargument on kohapeal olev eestlastest koosnev tugitiim, kes reageerib klientide võimalikele muredele ööpäevaringselt minutite jooksul. Kui kohaliku meeskonna teadmistest väheks jääb, siis nemad saavad omakorda alati pöörduda Eesti tugikeskuse või arendusmeeskonna poole ning kiired lahendused leida.
- Kuna kogu arendustöö teeb Ektaco ise, siis suudame pakkuda just tänasesse päeva sobivaid lahendusi:
- Dark kitchenite tekkimisega on tekkinud vajadus kõikehõlmava kesksüsteemi funktsionaalsuse järele, mis CompuCashil olemas on.
- Seoses Covid-19 levikuga on kasvanud vajadus kontaktivabaks teenuseks ning nii Dubais kui ka Eestis on nüüdsest olemas võimalus QR koodi baasil kontaktivaba menüü kasutamiseks. Lahendus ei nõua kliendi poolt ühegi appi alla laadimist, selle kasutamiseks piisab tavalisest telefoni kaamerast ning telefoni teel tehtud tellimused jooksevad kõik automaatselt kassasüsteemi ja kööki. Teeindaja ülesandeks jääb vaid tellitud toidu lauda viimine.
- Mõistlik hinnatase ja iga suurusega ettevõtte vajadustega arvestamine – süsteemi saab võtta lahti täpselt nii väikesteks osadeks, kui tarvis. Kõige lihtsama lahendusena saab kasutada uut iPadi põhist lahendust, mis sobib hästi väikesesse kohvikusse, kuid vajadusel saab kasutada ka väga automatiseeritud kesksüsteemi, mis integreerib omavahel kõik alates kassasüsteemist kuni uste avamiseni välja.
- Paindlikud lahendused ning kliendikeskne lähenemine. Dubais hinnatakse väga kõrgelt disaini ja turul silma paistmiseks kaasasime Velveti meie süsteemi visuaali kaasajastamiseks.
Yamanote Atelier on enam kui 11 esindusega unikaalne Jaapani kohvikutekett Ühendemiraatides, mille tõi Dubaisse Sheik Suhail Al Maktoum. Kuna tegemist on ülipopulaarse brändiga, siis võttis Fintechi tiim juba kaks aastat tagasi eesmärgiks CompuCash kassasüsteemiga sellesse pidevalt kasvavasse kohvikuketti jõuda. Pärast pikki ja keerulisi läbirääkimisi õnnestuski veenda kohvikut otsustama CompuCashi kasuks ning pärast väga sujuvat juurutamisprotsessi on Yamanote juhtkond selle sammuga väga rahul. Yamanote COO lisab omalt poolt: „CompuCash on oma valdkonnas kindlasti üks parima funktsionaalsusega tarkvarasid, milles on olemas kõik meile vajalik – ülevaatlikud raportid, laoarvestus ning retseptide loomise võimalus. Kõige kõrgemalt hindame aga professionaalset ööpäevaringset kasutajatuge. Kohapealne meeskond on alati olemas, kui kellelgi küsimusi tekib ning nad on koolitanud meie töötajad kõiki süsteemi funktsioone kasutama.“
Kriiside ajal on paindlikkus ning kiire olukorraga kohanemine ettevõtete jaoks võtmetähtsusega ning tehnoloogilised lahendused aitavad toitlustussektoril ka uuel viiruste perioodil klientideni jõuda. Kui soovid CompuCash lahendustega oma kliente hoida, siis võta ühendust: kassa@ektaco.ee.