CompuCashi tarkvara on pidevalt arenev ning lisab regulaarselt uusi funktsioone, mis on mõeldud teie tööprotsesside hõlbustamiseks ja tõhustamiseks. Siin on ülevaade olulistest uuendustest, mis võivad olla paljudele kasutajatele veel avastamata.
1. Iseteenduslik kasutajate loomine
Varasemalt pidi uue töökoha loomiseks pöörduma kassa hooldusesse. Nüüd on võimalus ise uusi kasutajaid luua läbi "Seaded > Litsentsid ja moodulid" menüü. See muudatus suurendab paindlikkust ja kiirendab uute töötajate integreerimist süsteemi. Detailne juhend ja selgitused on leitavad siit.
2. Kassa tegevuste koondaruanne
Uus raporti funktsioon võimaldab kiiresti saada ülevaadet teenindajate kassakasutusest, tuvastada võimalikke vigu ning kontrollida ausust. Raport toob esile kahtlased tegevused nagu liigne ridade kustutamine või eemaldamine pärast kliendi lahkumist, aidates seeläbi vähendada vigade ja pettuste riski.
3. Integratsioon Wolti ja Boltiga
CompuCash on integreerinud Wolti ja Bolti tellimussüsteemid, võimaldades restoranidel ja kauplustel hallata kullerteenuseid otse CompuCashi süsteemis. See uuendus säästab aega ja vähendab vigu, mis võivad tekkida manuaalse tellimuste sisestamise käigus.
4. Seismajäänud toodete laoseisuaruanne
Uus aruande tüüp menüüs "Laohaldus > Seismajäänud toodete laoseisuaruanne" võimaldab jälgida pikemat aega laos seisnud kaupu. See aitab optimeerida laovarusid ja vältida üleliigse kauba tekkimist, mis võib mõjutada ettevõtte kuluefektiivsust.
5. Koondarvete moodul
Koondarvete moodul on loodud selleks, et hõlbustada arveldusprotsessi suurklientidega, kes soovivad koguda kuu jooksul tehtud ostud ühele arvele. See funktsioon on eriti kasulik äriklientidele, kes vajavad lihtsustatud arveldusprotsessi. Juhiseid koondarvete koostamiseks leiate siit.
6. Sooduskoodide haldus
Sooduskoodide süsteem on täiustatud, pakkudes võimalusi nii manuaalseks koodi loomiseks kui ka automaatseks genereerimiseks, sõltuvalt sooritatud ostusummast või toodete kogusest. Sooduskoodid on suurepärane vahend kliendisuhete edendamiseks ning müügi suurendamiseks. Koode saab kasutada otse kassas, skaneerides need kas QR-koodina või vöötkoodina. Juhendi leiate siit.
Need uuendused CompuCashi tarkvaras mitte ainult ei paranda olemasolevaid protsesse, vaid pakuvad ka uusi võimalusi teie äritegevuse laiendamiseks. Soovitame tutvuda uuendatud funktsionaalsustega ja kaaluda nende rakendamist oma igapäevastes äriprotsessides. Kui teil on küsimusi või vajate abi uute lahenduste integreerimisel, pöörduge palun meie kassa hoolduse poole aadressil kassa@ektaco.ee või helistage numbril 6397937. Meie meeskond on valmis teid igati aitama, et maksimeerida teie kasu CompuCashi süsteemist.