Templikaart on ideaalne võimalus luua endale regulaarne kliendibaas. Paljudes kohtades kasutatakse kliendi püsikliendiks muutmisel käsitsi tembeldatavaid templikaarte, mis aga on osutunud pahatihti ebaturvaliseks. Sage probleem on ka kaardi kaotamine, mille tõttu peab templite kogumist uuesti alustama.
CompuCashi süsteemis on teie jaoks turvaline digitaalse templikaardi võimalus, mis on kindlam ja ühtlasi ka mugavam (nii kliendile kui teenindajale) viis ostude eest templeid koguda.
Templikaardiga on kerge püsiklienti motiveerida end äriga siduma. Näiteks lõunasöögikohtades, kohvikutes ja miks mitte ka restoranides saab pakkuda kampaaniaid „iga kümnes lõunasöök tasuta“, „iga viies kohv tasuta“, „iga kümnes pitsa tasuta“ jne. Kampaaniate loomisel saab piiriks olla ainult iseenda fantaasia. Kliendi motivatsiooni tõstmiseks kingi paar templit talle juba alustamisel.
Käsitsi tembeldatava templikaardi puhul pole paraku väga head ülevaadet ringluses olevatest tembeldatud kaartidest ja sellest, kas kogutud templid on põhjendatult saadud. On esinenud juhuseid, kus need on saadud mõne teenindaja käest ilma põhjuseta ning mõnikord on ka mõni pahatahtlik klient neid järele teinud.
Digitaalne templikaart tähendab seda, et infot tembeldamiste kohta ja üldse kogu templiarvestust peab kassasüsteem. Kassasüsteemi abil tuvastatakse klient ja peetakse tema kohta arvestust. Selline digitaalne ja personaliseeritud viis teeb kogu lahenduse oluliselt turvalisemaks. Lisaks on CompuCashi kassasüsteemi lahendus ka mugavam, kuna kasutada saab juba toimivat kliendikaarti ning jääb ära tüütu tembeldamine.
Digitaalse templikaardina saab CompuCashi kassasüsteemis kasutada eri isikutuvastuskaarte, sh ID-kaarti, magnetkaarti või näiteks m-Tasku kliendikaarti (mobiilne kliendikaart). Süsteem toimib lihtsalt, kus igale tooteartikli puhul saab määrata, kui mitu punkti selle artikli ostult kogutakse ning mis on selle lunastusväärtus punktides. Kui lunastusväärtus pole artiklile sisestatud, siis sellisel juhul artiklit kogumispunktide eest osta ei saa. Seega saab luua süsteemi, kus vajadusel saab punktide eest lunastada ainult teatud tooteid, punkte koguda aga laiema artiklite valiku pealt.
Kui on huvi CompuCashi kassasüsteemis rakendada digitaalset templikaarti, võta julgelt Ektaco meeskonnaga ühendust!