Valminud on uus lahendus CompuCashi kassasüsteemi klientidele, kes soovivad enda külastajatele pakkuda võimalust tellida toit ja jook otse lauast ilma teenindajaga kokku puutumata. Lahendus on kasutusel OKO restoranides ja iga päev liitub sellega uusi toidukohti.
Laudadele paigaldatakse QR-koodid, mida külastaja saab enda telefoniga skaneerida. Koodi lugemiseks piisab tavalisest mobiilikaamerast. Seejärel näeb külastaja oma telefonist restorani menüüd koos piltide, hinna ja kirjeldustega. Milliseid tooteid seal täpselt näidatakse, saab iga toidukoht ise CompuCashi keskkonnas määrata.
Kui klient on valinud endale sobivad tooted ja tellimuse kinnitanud, tekib tal valik, kas tasuda kohe kaardiga või maksta hiljem teenindajale. Seejärel jõuab tehtud tellimus kassasse, millest annab märku helisignaal ja vilkuv aken. Teenindaja näeb kassast kogu tellimuse infot ja lauanumbrit ning saab selle kinnitada, pärast seda jõuab info köögiprinterisse/köögiekraanile või baariprinterisse.
- Kogu menüü haldus toimub CompuCashis ja kõik tellimused jõuavad automaatselt CompuCashi kassasse.
- Klient ei pea laadima enda telefoni ühtegi äppi, piisab QR-koodi skaneerimisest.
- Lisaks toidu tellimisele on võimalik selle eest ka tasuda, sisestades oma kaardiandmed ning järgmisel korral saab sooritada makse juba ühe klikiga.
Lahendus sobib väga hästi terrassidele ja jookidega kauplevatele kohtadele, sest klient saab tellimuse või lisatellimuse teha kiirelt ja samuti soovi korral selle eest paari klikiga tasuda.
Kui soovid lahendust kasutada, siis võta ühendust sales@ektaco.ee või 508 0090.