Aerofoto: A. Maasik, Lennusadam, Eesti Meremuuseum Angaaride pilt: K. Haagen, Lennusadam, Eesti Meremuuseum
Balloon Tallinn, mis alustas 2014 kevadel Tallinna vaate tutvustamist heeliumipalli korvist 120m kõrgusel. CompuCash võeti kasutusele piletimüügil, reiside täituvuse haldamisel ning ostetud pardakaartide valideerimisel (spetsiaalrakendus, mis kontrollib vöötkoodi järgi pardakaardi kehtivust käsiterminali kaudu). Lisaks valmis liides veebi piletimüügi süsteemiga, mis lihtsustas piletite soetamist ning nende kontrolli (veebis ostetud pardakaart valideeritakse õhusõidu eel, kassas ei pea eraldi toiminguid tegema).
Uuenenud Tallinna Loomaaed sai ka kassasüsteemi uuenduse. Olemasolev kassatehnika uuendati ning peale selle lisati uusi kassasüsteemi töökohti toitlustuspunktidesse ning suverniiripoodi. Kokku sai lisatud ja uuendatud 12 kassa töökohta. Tänu kassasüsteemi modulaarsusele ja mitmetahulisele spetsiifikale saab CompuCash kassasüsteemi kasutada nii piletimüügiks (koos läbipääsu juhtimisega), toitlustuses (nii söögikohad kui kioskid), kui suveniiripoes (toodete automaatne import failist, vöötkoodiga müük, inventuurid jmt.).
Põhja-Eesti Regionaalhaigla ehk PERH uuenes ning koos sellega võeti kolmes PERH poolt hallatavas kohvikus kasutusele CompuCash kassasüsteem. Selle projektiga seonduvalt väärib aga rõhutamist eriprojekt, mille tulemusel valmis „patsientide toitlustamise halduse süsteem“. Haigla väljastab info patsientide arvu ja dieeditüüpide kohta, mis automaatselt seotakse vastavaks päevaks planeeritud menüüdega. Menüüde taga on retseptid koos vastavate tooraine kulude ja valmistusjuhistega. Toitude valmistajad saavad töökäskudena info, milliste retseptuuride, tooraine vajaduse ja valmistusjuhise alusel tuleb valmistada. Selle projekti tulemusena ja patsientide tagasisidele tuginedes on toitude kvaliteet märgatavalt parenenud. Lisaks on laohaldus optimaalsem ja paremini juhtitud.