CompuCash on loodud selleks, et lihtsustada müügitegevusi, vältida rahalisi ja kaubaga seotud kadusid, hoida äritegevus kontrolli all, integreerida ettevõtte tööprotsesse ning võimaldada efektiivset kvaliteetset klienditeenindust.
CompuAccess on terviklahendus, mis aitab aega ja raha kokku hoida. Tööaja planeerimine, graafikus vajalike muudatuste tegemine ning reaalsete töötundide mõõtmine toimub ühes programmis. Liidestus personalitarkvaraga annab kvaliteetse sisendi ka palgaarvestuseks.
Laoarvestuse jaoks on oluline, et ostuarved oleksid korrektselt sisestatud. Paljud ettevõtted jätavad arved sisestamata või kulutavad sellele kümneid tunde. Tööportaalides on mitmeid kuulutusi, kus otsitakse CompuCash’i kogemusega andmesisestajaid. Lihtsam ja oluliselt soodsam on lasta tarnijal saata sobivas vormis e-arve, mis automaatselt CompuCashi imporditakse. Järgnevalt kolm võimalust, kuidas seda teha.
1. Leppige tarnijaga kokku, et kaubaga koos saadetakse elektrooniline saateleht
Eesti suurimad toidukaupade hulgimüüjad oskavad saata CompuCash’i e-arveid. Horeca Service, Karisma Food, Baltic Logistic Solution ja FruitXpress on mõned näited, kelle dokumendid saab kiirelt ja lihtsalt CompuCash’i. Ülimalt oluline on, et toode, mida süsteemist ei leia, eristuks ja et seost juba eksisteeriva tootega oleks võimalikult lihtne luua. CompuCash näitab andmebaasist puuduvat toodet punasena ja sellest saab luua paari sekundiga uue toote. Toitlustuses on ostetaval toorainel eri pakendid ja mõõdud, kuid ka sellest probleemist ülesaamiseks on ülimalt mugav lahendus. Paari klikiga saab määrata uue toote seose juba retseptuuris oleva tootega ja selle, milline on uue toote mõõtühiku suhe olemasoleva ehk retseptis kasutava mõõtühikuga.
Vaata videojuhendite alt: Saatelehtede elektrooniline import.
2. Kasutage CompuCashi ja Telema vahelist liidest
Telema edastab kaubandus- ja kuludokumente (tellimused, arved, saatelehed jpt) ja töötleb neid vastavalt ärireeglitele. CompuCash’i ja Telema vaheline liides aitab dokumendid kiiresti süsteemi saada. Telema peamine eelis on, et see koondab üle 1000 tarnija ning kassasüsteemi kliendil ei ole vajadust tarnijatega eraldi kokku leppida.
3. Kasutage uut CompuCashi veebipõhist saatelehtede ja toodete importerit
Importer on mõeldud äridele, kellele edastatakse ostuarve Exceli formaadis. Uue veebipõhise tööriistaga on enne importimist võimalik lihtsalt määrata, mis väljadel Excelis paikneb tootenimi, ostuhind, müügihind, laoseis ja teised väärtused. Loodud profiil on võimalik salvestada ja järgmisel korral saab uue saatelehe importida juba sekunditega. Süsteemi on võimalik erinevalt konfigureerida ja seetõttu sobib see ka väga keerulise struktuuriga ettevõtetele.
Kasutamiseks võtke ühendust sales@ektaco.ee või 50 800 90.